Sunday, January 4, 2009

just came back..

hello there..fuh.lame jgkla x update blog nie..hehehe erm maklumla becuti di kg la katekan..heheh kire kepulangan yang x sia2..hahahah hari ke 2 kat kg, 1 good news enter my hp..(weh, gaji dah masok...) yahuu..kire best gak la..time blik kg, mesti la nak pki duit..heheh so hari tuh jgk bwk mama n nenek p shopping.;p then, sepanjg kat kg..aku rase mau berat bdn naik 2 kg..hahah mane xnye, nenek aku masak mcm2, mcm2 ade (promote astrrro lak) hehe, nasi kerabu, nasi berlauk, nasi lemak..sume la yg fav aku die masak...hehehe time blik kg jela leh mkn best2..time dah kat cni blik...pyh dahla..tu yg aku mkn mcm x hengat dunie je..hehehe ;p erm..smpi je kat ktt, aku dah xder mmber kmcing yg duty ngn aku..pada bahariah, semoga berjaye sokmo n dpt capai ape yg diimpikan k..kire pasni xleh dahla aku menyakat baha time duty,,heheh wrden baru yg gnti baha mcm pendiam..tp xtaula kan pasni dah lame2 ckit.,masuk air gak mcm along ngn lone..hahaha

No comments:

Post a Comment